Thursday, November 18, 2010

pErAng pAda rAya HaJi..♥♥♥


sElAmaT HaRi RayA aiDilAdha!!♥♥♥

buat keluarga di Malaysia,
Saudara - mara di seluruh pelusuk dunia
sahabat - sahabat di Malaysia terutama nya...
kucing -kucing di rumah..
ayam - ayam di kampung..
lembu- lembu yang kene sembelih..
kambing - kambing yang masih selamat
unta - unta di arab
pokok -pokok di seluruh dunia...
Disini saya lynda ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha!!!!
oleh kerana saya ini kali pertama beraya jauh dari Malaysia,
saya berasa sangat pilu dan sedih..
saya rasa sunyi apabila menjelang pagi raya..
pak cik - pak cik berpakaian baju melayu menaiki motorbot ke surau,
anak - anak kecil yang mengejar lembu - lembu
kambing -kambing yg menyorok di celah -celah sema samun
mak cik - mak cik yang memasak...
semua ini membuat saya terkenang pada keluarga tercinta yang berada di Malaysia.
wuuu~~~~..:'(
untuk mengcloroxkan semua perasaan sunyi ini...
pihak universiti saya telah menyediakan jamuan raya bersama NC 
sahabat - sahabat saya dan saya telah pergi ke sana untuk MAKAN FREE!!..

ayam yg disembelih dan daging yang dikorban...
anugerah pelajar cermelang..(duit raya =RM5)..
pelajar - pelajar di perantaun..

hati time sedang menangis tak berlagu...


CabaRan di PerRantauAn
waktu-waktu berlalu....
tiba la masa waktu perot berg0ncang dunia...
lapar....
alangkah sedihnya, semua kedai ttop...
muncul seorang insan c0mel menjadi sailormo0n..
dye lah penyelamat dunia kami!!
dengan kuasa bulan dan bintang(versi sniri k)..
dye telah mengeluarkan PERIUK NASI!!!
h0hohoh0h0hoho..
pada ketika manusia -manusia disini kebuntuan,
dengan ada nya sailorm0on yang c0mel ini...
maka cerdiklah manusia -manusia disini..
hAnya  berpandukan kompleks ko'op and kompleks tujuh sebelas  yang sahaja buka..
mereka bersama sailormoon  p0n melangkah membeli bahan - bahan untuk bertempuk...
pada pukul 8
mereka bersatu padu bertempur di medan perang..
mengetok,menuang,mengacau semua alat-alat perang...
seperti aur da tebing..
akhirnya!!!
tepat pada pukul 12...
mereka telah berjaya menawan medAn perang!!!
berJaya!!...
mereka sangat bangga dengan rampasan perang kami!!!...

alatan perang:
meriam!!...p0wer...

butir -butir peluru!!...
bom atom...
rampasAn peRang
nukleaR Negara U.S..
kApal sElaM UK

 Selepas menikmati Rampasan perang,

hasilnye!!!

kami telah menawan us!!!
kapal selam UK dh tengelam..x sempat amik bukti....

sudah tentu mereka penat selepas bertempur....
pada malam itu,..
mereka tidor dengan nyenyak nye...
termasok yang mempunyai penyakit "sawan tenuk"..
dunia tidak bergoncang lagi...

the end!!!~~~


No comments:

Post a Comment

bedtime story

tHAnks..♥♥♥